Nordic Law

Turvaa yrityksesi IPR-omaisuus ja kasvu Kasvusetelillä

Omistajien vauraus perustuu yhtiön määrätietoiseen ja innovatiiviseen kasvuun, joka turvataan oikeilla toimilla yhtiön murrosvaiheessa.

Suomalaisten Startup -yritysten sekä alkuvaiheen PK-yritysten merkittävimmät kansainvälisen kasvun mahdollisuudet sijaitsevat usein näiden aineettomassa omaisuudessa. Esimerkiksi tavaramerkeille, mallioikeuksille ja hyödyllisyysmalleille, tulisi aina hakea suojaa kasvun mahdollisuuksien turvaamiseksi.

Kasvuseteli -palvelupakettimme on räätälöity Business Finlandin innovaatiosetelin ympärille ja se mahdollistaa tavaramerkkien asianmukaisen suojaamisen maailmanlaajuisesti ilman yhtiöltä vaadittavaa taloudellista panostusta – laskutettavan työn maksaa Business Finland.

Palvelupakettimme avulla asiakkaamme voivat olla levollisin mielin saadessaan suojaa kasvupotentiaalinsa väärinkäytösyrityksiä vastaan.

Kasvuseteli-palvelupakettimme muodostuu seuraavista toimista:

  1. 01

    Asiakkaan tarvekartoitus

    Kartoitamme kattavasti asiakkaan tarpeet sekä laadimme Innovaatiosetelin hankekuvauksen Business Finlandille. Mikäli asiakkaalle ei myönnetä Innovaatioseteliä, avustamme yhtiötä rahoituskierroksen järjestämisessä sekä Finnvera-lainan tai vaihtoehtoisen Business Finland-rahoituksen - kuten Tempo, Into tai Market Explorer - hakemisessa aina viiteen miljoonaan euroon asti.

  2. 02

    Tarvittavat murrosvaiheen toimet

    Kasvuseteli-pakettimme sisältää asiakkaan kanssa sovittavat murrosvaiheen toimet, kuten esimerkiksi yhtiön immateriaalioikeuksien suojaamisen EU:ssa ja kansainvälisesti sekä kansainväliseen laajentumiseen liittyvät juridiset toimet.

  3. 03

    Kasvukoulutus

    Workshop-tyylisen kasvukoulutuksen ansiosta asiakas saa valmiudet jatkaa toimintaa itsenäisesti ilman Nordic Law'n jatkuvaa tukea, ja asiakas kykenee jatkamaan toimintaansa itsenäisesti murrosvaiheen jälkeen. Koulutuksessa käsitellään muun muassa immateraalioikeuksiin liittyvää hallinnointia ja uusien immateriaalioikeuksien rekisteröimistä esimerkiksi silloin, kun yhtiö haluaa laajentaa toimintaansa uusille markkina-alueille.